Δραστηριότητες
Όλες οι δραστηριότητες είναι βιωματικές, δηλαδή έχουν το χαρακτήρα παιχνιδιού για να μην κουράζουν τα παιδιά. Είναι ίδιες για όλα τα τμήματα με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας
- Παιχνίδι
μέσα στην τάξη
στον κήπο (κούνιες , τσουλήθρες, τραμπάλες, τρέξιμο και τούμπες στο γκαζόν κλπ)
Ομαδικό ( με επιτραπέζια, μπάλες, στεφάνια, μαντήλια κλπ)
Ελεύθερο ατομικό ( με πάζλ, τουβλάκια, πλαστελίνες κλπ)
Κατευθυνόμενο
στον κήπο (κούνιες , τσουλήθρες, τραμπάλες, τρέξιμο και τούμπες στο γκαζόν κλπ)
Ομαδικό ( με επιτραπέζια, μπάλες, στεφάνια, μαντήλια κλπ)
Ελεύθερο ατομικό ( με πάζλ, τουβλάκια, πλαστελίνες κλπ)
Κατευθυνόμενο
- Θεατρικό παιχνίδι ( μέσα από διάφορους ρόλους εκφράζουν τα συναισθήματα τους
- Παντομίμα (με "μίνι" βεστιάριο και αξεσουάρ για τις μιμήσεις)
Γιατί το παιχνίδι είναι για τα παιδιά ο αέρας και η τροφή. Μέσα απ' αυτό μαθαίνουν τον κόσμο.
- Καλλιέργεια προφορικού και γραπτού λόγου
(με παραμύθια, τραγούδια, μυθολογία, ποιήματα, δραστηριότητες γραφής - ανάγνωσης κλπ) - Αισθητική και εικαστική ανάπτυξη
με ζωγραφική, κολλάζ, κατασκευές, κουκλοθέατρο κλπ - Ρυθμική και Μουσικοκοινωνική αγωγή
στο χώρο μας με την γυμνάστριά μας αλλά και σε επιλεγμένα γυμναστήρια (φέτος στο TENNIS CLUB) με παιχνίδια κίνησης, μίμησης, παντομίμας, θεατρικού παιχνιδιού και μουσικής
- Εξερεύνηση του περιβάλλοντος και κατανόηση των "θαυμάτων" γύρω μας
μέσα από γεωγραφία, ιστορία και πειράματα στην τάξη αλλά και σε εκδρομές - επισκέψεις με τα σχολικά λεωφορεία
- Προγράμματα τέχνης και Μουσειακή αγωγή
σε συνεργασία με μουσειοπαιδαγωγό στο χώρο του Μουσείου Αιγίου
- Εξοικείωση με Η/Υ
μέσα από παιδαγωγικά CD-ROM
- Πρώτη επαφή με Αγγλική γλώσσα
μέσα από τραγούδια και παραμύθια